Jy kan dit alleen regkry deur God se Genade!

"You were not born a winner, and you were not born a loser. You are what you make yourself be."

--Lou Holtz


Jy kan dit alleenlik regkry deur God se Genade!

Ons vier Haasbroek kinders met my ouers en grootouers met familie van my.

Ek met die haasbekkie, Trudie die oudste en Lorna die jongste
en Pierre die 3de kind van Pappa Retief en Mamma Pop . 
Ek en Pierre hang in die middel rond.
ONS 2 HAASBROEKIES


EK EN TRUDIE


Ek, Pierre en Trudie by Silwerstrand nog in die goeie ou dae..


Die Haasbroeke voltallig ook nog in die goeie dae lank voordat my ouers geskei is.

 Ek en Trudie word deur tannie Hester op Muldersvlei afgeneem


Ek in my skooluniform op Grabouw naby ons huis geneem

Grabouw se skooldae...

Ek nog kleintjies...

Ek hou my nefie vas by sy doop

Ek pouse op Grabouw met my nuwe skoene wat tannie Hester 
vir my gekoop het.

Dit was ook die doopdag van my nefie geneem en my
oë kon nie die son vat nie maar die grootmense
wou niks weet nie..

Ma Pop en Pa Retief. Hulle was 2 mooi mense...

Ek op Montagu afgeneem. n Seun het 
my met n klip op my neus gegooi en my hare
het my ma getaese vir die "photoshoot" 

Ons 3 meisies. Kyk Lorna se pop...Te kostelik

Dis n ander storie. My pa kom van die viswaters af en wou seker nie
sit vir die foto nie.

My pa en my nefie.



Ek ,Pierre en Trudie nog baie kleintjies

Mams,Rens(niggie) Este(tannie) en Lorna

My pa Retief. Te ougat in sy ma se kom...

My ouma Gerrie en oupa Piet van Greunen